Trogodišnji projekt Polarni san sastoji se od niza ekspedicija na Arktik (sjever Sibira, sjever Grenlanda, sjever Norveške) s ciljem dokumentiranja zadnjih tradicionalnih kultura sjevera i utjecaja klimatskih promjena na njihov život i stanište, te Prve hrvatske ekspedicije na Južni pol, u kojoj će naš član Davor Rostuhar hodati dva mjeseca (sam, pješice, bez dostave hrane) od ruba Antartike do Južnog pola (1200 km).
Svaki tjedan ćemo na stranicama KEK-a objavljivati tekstove na temu polarnih krajeva. Na kraju svakog teksta učenici mogu ispuniti kratki kviz i na taj način osvojiti bodove za svoju školu. Na kraju tjedna objavljujemo sve rezultate, i školi s najviše bodova Davor će se javiti direktno s Antarktike u učionicu. Osim edukativnih materijala, na stranici se nalazi interaktivna karta, na kojoj učenici mogu pratiti napredak ekspedicije iz dana u dan.
Kako bismo dodatno potaknuli kreativnost i stvaralaštvo kod učenika, školama smo postavili izazov u području ekologije, umjetnosti, poduzetništva, sporta ili dobrote. Zajednički nazivnik svim izazovima su klimatske promjene. Primjeri:
#EKO – npr. posaditi barem jedno drvo u dvorištu škole / organizirati čistku kvarta / carbon free dan / recikliranje
#UMJETNOST – npr. izraditi maketu Antarktike od recikliranog materijala
#PODUZETNIŠTVO – npr. organizirati garažnu rasprodaju u svojoj školi, gdje će roditelji i učenici prodavati dobro očuvanu korištenu robu, knjige i razne potrepštine. Škole mogu postaviti cilj da se od svih prikupljenih sredstava popravi neki dio škole, kupi materijal koji je potreban i sl.
#SPORT – npr. organizacija školske utrke ili mini maratona s ciljem promoviranja aktivnog i zdravog stila života
#DOBROTA – npr.škola će imati za zadatak osmisliti kontejner za plastične boce koji će se postaviti u dvorište škole, i služiti za odlaganje plastike. Na taj način će učenici reciklirati boce i ujedno boce ustupiti osobama slabijeg imovinskog statusa.